birmeleginannesi_ bana onu da demedi ordaki sekreterine ultrasona bakarak bişeyler yazdırdı tıp diliyle konuştu bende anlamadım hiç sonra başka hastalar girdi odaya tam öğrenemeden çıkmış oldum sadece sorun yok demi dedim ilk haftalarda düşük çok oluyo bişey diyemeyiz şuan falan dedi özel kliniğe gidicem haftaya öyle demesi şüphelendirmişti beni