birmeleginannesi_ merhaba, umarım bebeğinizi sağ salim götürürsünüz 🙏 ben de 6+2 oldum 5. Haftamda kese göründü 2 hafta sonra gel dedi doktorum . Riskliymiş benim durumum kesenin sınırları pek düzenli değil dinlen vs dedi . Şuan stajım yüzünden eşimden de ayrı şehirdeyim . Burada özel hastane bile yok gidip başka doktora görüneyim desem ilk günler çok bunaldım fakat mecbur bekliyorum birdahaki kontrolümü . Belki de sorun yok ama var sanarak kendimi yedim bitirdim kaç gün şuan daha iyiyim Rabbime bıraktım. Siz de gönlünüzü ferah tutun inşallah bir sorun olmayacaktır birbirimize dua edelim 🙏