Kızlar merhaba tekrardaaannn🥰 bişey sormak istiyorum ben bugün kontrole gittim doktor sıkışık gel demişti çokta sıkışık değildim açıkçası ama yinede keseni görüyorum dedi bu güzel bişey dedi doktor son reglime göre 5+2 yım kesemi gördük kesem 7.1 mm di sizce normal mi bebeği gormememiz siz kaçıncı haftanizda gördünüz keseniz kaç mm Ken yada