Ben de 10+4 üm dedikleri gibi sıvı testi dediğiniz şey amniyosentez işlemi. Bu da ancak riskli gebelerde veya 2 li taramada ciddi oranda sıkıntılı gördükleri bir gebeye bu işleme yönlendirdiyorlar. Rutin olarak yapılan işlem değil yani. Sadece 2 li tarama testi ilk aşama, onda da sadece ihtimal söylenir. Adi üzerinde tanı testi değil “tarama” testidir. Ben de bu şekilde okuyarak bilgi edindim ve doktorlarımdan da bu şekilde bilgi aldım. Rahat olun ki bebeğiniz de rahat olsun. Bir daha bu 9 aylık süreç gelmeyecek :)