Rozalii-67 Evet bu olayı yaşadım detaylı ultrasonda öğrendik ki suyum fazlaymış öyle demişti doktor. Sonra bu bahsettiğin karından iğneyle içerdeki amniyosentez sıvısını almaktan bahsetti. Riskli bir uygulama gebelik sonlanabilir dedi biz yaptırmadık. risk almak istemedik. Şeker yükleme testi yaptırdım onun yerine. O da temiz çıkmıştı. Kendiliğinden olan bişeymiş. Sonrasında suyum da normale dönmüştü. Bence o uygulama baya riskli tavsiye etmem açıkçası🙏