Mercimeek Rozalii-67 sakin ol aşkım o kadar değil zaten yüzüstü uyuman şuan sakıncalı değil ilerleyen zamanlarda bebeğin izin vermeyecek ne sağa ne sola yatacaksın😂
Rozalii-67 Mercimeek diyip hemen sonra hamile kalmam yokmu kız sen beni bir tanı yarabbimm dersin bu kız hamile kalmasın hiç çekilmiyorum😂
Rozalii-67 Mercimeek ayy inanki benimkide öyle gece idrara kalktığım zaman diyo doğur artk gidip geliyorsun uykumu mahfediosun😂
Edaacar-ozkan Rozalii-67 2 Li taramayı kaçıncı haftada yaptırıyorsunuz 13. Haftada yaptırsam geç mi oluyor doktorun izne çıkmış gidemiyorum o yüzünden
Rozalii-67 Edaacar-ozkan ben önümüzdeki hafta 11 haftalik olucam ama yanlış hatırlamıyorsam doktorum 11 ve 14. Haftalarda yapman lazm dedi
Kiwitoveannesi Rozalii-67 ben yaptırdım temiz çıktı çok şükür oglumdada yaptırmıştım ondada temiz çıkmıştı bu tahliller doğunca hazırlıklı olalım diye var arkadaşlar o yüzden yaptırmak gerekir
ozgekader Rozalii-67 ben yaptırmadım geç kalmıştım zaten yaptırmak için ama üçlü yaptırdım 14 aralıktada detaylıya giricez inşallah
esmerrmm Rozalii-67 seker yuklemesi ve detayli ultrason yaptirdim tabikide , detayli ultrason onemlo bnce yaptirilmasi gerek ama ikili test falan yanlis cikabiliyor bu yuzden bu stresle duzgun hamilelik geciremem