Boncukk123 pazartesi vunu görüş gunumuz insallah o zaman bende sormayi dusunuyorum aklimda bazi bi kac soru var unutmassam kesin sorucam bunu da. Detayli icin valla hic bilmiyorum doktoruma sorucam onu da kimi onerirse ona gidicem acik acik dicem zaten ona guvendiginiz isinde iyi biri varsa onerebilcegin oraya gideyim diye soylicem cubku inan hic bi doktora guvenemiyorum kendi doktorumdan baska. Bi kere 10. Haftamda devlete gittim arkadasim ozel tskipli oldugum icin devlete de git orda da kaydin olsun ne olur ne olmaz diye neyse ben gittim herhangi bi dokotrdan radecu aldim bi kere gidicem diye onemsemedim neyse gittim doktor bakti etti ay bana demez mi kanama görünüyo diye. Ay yikildim o an ne yapacagimi sasirdim resmen 😔😔 sonra bana donmus sey dedi kanama gelirse anla ki dusuk tehliken var hemen acile gel felan dedi bende cikinca hemen doktorumu aradim kizdi bana ben sana boyle bisi demedim neden gittin felan dedi bugun ilk degilsin bu sekilde sikayet ile arayan dedi icin rahst edicekse hemen gel bi bakalim dedi sonra hemen dolmusa binip gittim doktorum baktti hic bi sey yok dedi sonra devletteki doktorun kanama diye gosterdigi yeri gosterdim o bebegin esi kanama degil korkma dedi. Ki simdiye kadar lekelenme tarzi biseyim dahi olmadi yani sirasedat umur zaten her seferinde detsyli bakiyodu delcetteki ultrason fotgorafi bile o kadar dandik ki sana anlatamam sedat umur suan kullandigi makinasini bile yeni aldi cok sukur bi sorun yoktu tabi doktorcum dan biraz firca yedim ozel tskiplsin diye devlettede kaydin olmak zorudna degil dedi biz de zaten yapialn herseyi e nabiza felan giriyoruz fekan dedi bide sormadan basina is alma boyle dedi aman dedim uok o kapidan bida girmem asla dedim hayir salak midir nedir o doktor da ya benegin esini nasil kanama diye gordu bide hic tereddut etmeden yuzume karsi bunu bu sekilde soyluyo kanama gorunuyo eger kanaman gelirse anla ki dusuk tehliken var doktora gorun dedi bende dedim ben zaten ozel tskipliyim burda kaydim olsun diye geldim bida gelcegimi sanmiuorum buraya dedim yuzume bakti oylece manyak sen kanaman var derken iyiyidi hele ki bi hamile anne adayina rahstlikla diyosun bunu utanmaz ay sinir oldum yiine 😂 neyse cok sukur hic bi sirunumuz yok oglumla suan da 18 haftlsigiz derken suan kendini bile hissettirdi teyzesi 😂 artik hssetti mi bilmiuorum ama iyiyiz oglumla dedigim an tekme atti