Kızlar merhaba ıkı gun önce lekelenme oldugu icin acilen bana yakın kadın doğuma gitmem gerekti ilac başlattı bu cuma kontrolüm vardı cok uzun zamandır bekliyorum bu doktoru ve muayene gününü sultan Canan’a almıştım sıra ama bugun randevumu saglık bakanlığı iptal etmiş ve 15 gun boyunca da alamıcam sıra sebebi de kadın doğuma iki gun once muayene olmammış . Şuan progestan fitil kullanıyorum vitamin yazdı doktor onu kullanıcam ama cuma gidemicem muayeneye ve 15 gun boyunca da . 16+3 üm dogru düzgün 1 defa bile muayene olmadım artık endişe ediyorum. Sizden ricam Sakarya da özel kliniğe gidip ya da sevilen ilgili bir doktor var mı öğrenmek istiyorum Tuba düzcan var eva klinik doğumu medarda yaptırıyormuş muayene 700 TL suanlık . Gidip memnun kaldığınız doktorlar var mı fiyat bilgisi de biliyorsanız yazın lütfen 🌸