HelloooMomy Bazı şeyler tecrübe ve parayla kazanılıyor maalesef. Ben özele gidiyorum hastanemden çok memnun kaldığım için 2.doğumu da orda yapıcam inşallah. Sadece doktor değişikliğine gitmeye karar verdim bu uzun bi süreç deneye deneye sonunda karara vardım. Özel diye de gözümüzü kapatmamak lazım yamyamlar her yerde 😄