HelloooMomy geçen gece ateşim olduğu için hastaneye gittim, hiç bişey sormadan beta bakmışlar, sende hastayım halsizim felan diye git, ilaç yazmadan önce mutlaka bakmak zorundalar 😁 geçen senede korku içinde zeynep kamilin kadın doğum aciline gitmiştim kan vermek için, kayıt açan kız burda beta bakmıyoruz dedi, bende nasıl bakılmaz burda dış gebelik tanısıyla tedavi gördüm, her gün geldim kan verdim, şuandada riskli bi gebeliğin başlangıcı olabilir, başıma bişey gelirse sorumlusu kim olacak demiştim, ondan sonra kan almıştı 😒 devlet hastaneleri işlerine gelirse bakıyor, işlerine gelmezse bakmıyor onu anladım 🫠