HelloooMomy Soru yukarda kızlar. Reglime iki gün var. Testler negatif çıkıyor ama umudum olmasa da durumu kesinleştirmek için betaya baktirsam mı diyorum 🥲 Yarın hastanede işim var ordan acile geçip kan vereceğim eğer bakiyorlarsa
NovaVina_ HelloooMomy acilleri bu yuzden mesgul etmeyin bence. Randevu alin ya da saglik ocagina gidin isterseniz.
Bukre_ HelloooMomy acillerde bakılmıyor, kadın doğum hastanelerinin acilinde bile bakılmıyor, ya kadın doğum polikliniğinde ya da aile hekimliğinde bakıyolar malesef
HelloooMomy K-Canseven Bende daha önce özelde yaptırmıştım ama artık özelde yaptırmam. Aldığım sonuçlar hep kafa karistirici oldu. Devlet sonuçlarına göre düşük sayılar gördüm orada ki sonuçlarda ☹️
HelloooMomy NovaVina_ Yaaa haklısın ama gideceğim hastane biraz uzakta. Hazır gitmisken baktirsam mi dedim 🥲 İstanbul Kartal’da gideceğim hastane randevu bulabilmem imkansız yarına
HelloooMomy NovaVina_ sağlık ocağına Yetisemem bu arada. Ertesi gün belki yapabilirim regl günüm oluyor eğer olmazsam yaptiririm 🥲
HelloooMomy Bukre_ ay evet Ümraniye devlete kadın doğum aciline gitmiştim boş gebelik geçirdiğim zamanda o zaman riskli durumda olmama rağmen doktor bakmıyordu bile zor bela baktı muayene etti. Betaya hiç bakmaz kadın doğum. Normal acili bilmiyorum ama
HelloooMomy Bukre_ Özel değil gittiğim hastane devlet. Özelde beta baktırdım ama devletin soculari ile çokkk farklı çıkmıştı. Bir daha özelde beta baktirmam çok yanıltıcı oluyor takip gerektirirse
HelloooMomy Kitapkolik660_ Bartumommyyy ne dediniz peki bakmaları için? Gebelikten şüpheleniyorum.demem yeterli mi?
Bukre_ Kitapkolik660_ Samsunda yaşıyorum nisan ayında öğrenmiştim hamileliğimi 2 devlet hastanesine gittim ikisinde de bakmadılar poliklinik veya aile hekimine gitmeniz lazım dediler aile hekiminde beta vermiştim
2prenses_masal-oyku Kitapkolik660_ malatyada devlet hastanesine gittim asla kandan bakılmadı idrar örneği verdim sadece ordan bakılıp pozitif dendi sadece kan alınıp değer bakılmıyor devlet acillerinde
Bukre_ HelloooMomy En sağlıklısı sabahtan sağlık ocağına baktırmak olacak o zaman bende öyle öğrenmiştim
HelloooMomy 1prensannesi2312 Nerede oturuyorsunuz? Acaba İstanbul kalabalik olacağı için bakmıyorlar mı 🥲 İki saat sıra beklemem gerek bir de bakmazlarsa çok üzülürüm ahsjshsjsh
HelloooMomy Bukre_ Yarın diğer randevum çok erken saatte. Yarin için Yetisemem kan vermeye. Bizim sağlık ocağı 10.30 kadar kan alıyor 🥲
Kitapkolik660_ HelloooMomy gebelik testi yaptırmak istiyorum dedim ben yaptılar bir saat içinde de çıktı sonuç
Bartumommyyy HelloooMomy baş dönmem bel ağrım var gebelikten şüpheleniyorum kan vermek istiyorum derseniz yardımcı olucaklardır
Bukre_ HelloooMomy O zaman gittiğin hastanede bir şansını denersin belki şehirden şehire prosedür farklılıkları vardır inşallah bakarlar 💕