Burcu__0506 Mervs Allah razı olsun inşallah bende tekrar hamile kalırım sağlıklı bi gebelik geçiririm🤲
Mervs Burcu__0506 doktor korunmayı söledimi istersen tavsiye 1 kere adet gördükten sonra korunmayı bırak hemen hamile kalırsın
Burcu__0506 umay_merve07 aynen canım maalesef 2 ay oldu gideli , nisanda gelecek öyle zor oluyor ki hele bu durumdayken telefonla teselli veriyor ama
umay_merve07 Burcu__0506 keşke eşin gider gitmez annenlere geçseydin canım ben tek kalamıyorum 23 saat otübüsle 6 haftalıkken yolculuk yaptım
K-1997 Burcu__0506 bende iki ay önce kürtaj oldum sağlıksızdı acısını halen çekiyorum atamadım içimden 😌
Burcu__0506 umay_merve07 Eşim gittiğinde hamile oldugumu bilmiyordum ki canım gittikten 10 gün sonra öğrendim , sonra da kaynanamlar yanlız bırakmadı görümcem yanımda kaldı filan derken göndermediler , ama şimdi gidecem
aogoya Burcu__0506 benimde bu gün bebeğim düştü 🥹 bende seni çok iyi anlıyorum Çok zordu Ennnn yakın zamanda sana bana isteyen herkese en sağlıklısından nasib etsin rabbim 🌸
Hasadser Burcu__0506 Rabbim bir daha yaşatmasın çok acı geçmiyor acın ama bugün kadar da acımıyor kalbin sağlıkla gelir inşallah bir dahaki zor bir süreç benimde eşim görevde biliyorum tek başına hissetmek nasıl bir duygu ama kendini yıpratma üzül acını yasa ama verende rabbim alan da böyle düşünüyorum biraz hafifliyor üzüntüm😔🥺
Burcu__0506 Hasadser Allah razı olsun çok zor oluyor… yanlız olmak bu süreçte daha zormuş ama napalım Rabbim böyle istemiş cennette yavrum
Burcu__0506 Mervs Eşim burda olmadıgı için 3-4 ay sonra tekrar hamile kalırsın demişti doktor nasip ne zamansa ozaman olsun diyorum artık sağlıklı olsunda geç olsun diye düşünüyorum
minimonun-annesi Burcu__0506 çok geçmiş olsun Rabbim hayırlı vakitte hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin İnşallah bende yakın zamanda sağlıksız gebelikten dolayı kürtaj oldum benim beta değerim artmadı kese o yüzden boştu ve kürtaj oldum sizin kan değerleriniz artıyormuydu
aogoya minimonun-annesi yo yo benim arttı ben 2 gün arayla 2 defa takip ettim gayet sağlıklı ilerledi en son düşük yapmadan önce baktırdım kan değerime 10.000 üstüydü İnşallah sizinde tez vakitte güzel haberlerle sağlıklı bir gebeliğiniz olur
Burcu__0506 minimonun-annesi benim beta değerlerim çok iyiydi bebeğimi görmüştüm ama sonra göremedim en çokta bu yaktı canımı ..