canım çok geçmiş olsun Allah dayanma gücü versin. ben de 21 kasımda kürtaj oldum. acın geçmiyor ama her geçen gün hafifliyor. Acını tabii ki yaşa ama lütfen çok yıpratma Allah verdi Allah aldı yine verecek inşallah 🙏 acını paylaşıyor yüreğimde hissediyorum.