Canım bende ilk bebeğimi kaybettim kürtaj oldum üzülme rabbim tekrar yüzünü güldürür ummadığın anda şuan hamileyim kan pıhtılaşması çıktı kanımda o testi yaptır mutlaka bazen ilk çocukta olmayabiliyor sonradan da olabiliyor iğne vuruncan sadece böyle bişey çıkarsa ama ihmal etme yaptır