Hn1 Bende ilk defa kullanıcam canım hatta o testi hiç bilmiyordum burda öğrendim 9 aylık evliyim evliliğimin 6. Ayında hamile kaldım hamileliğimi öğrendikten 4 gün sonra düşüğüm oldu nasip böyleymiş demek ki diyorum hep, düşükten sonra çoğu kişinin hemen veya bir ay sonra hamile olduğunu okumuştum burda bende her gün deli gibi test yapıyordum belki benimde tutmuştur belki bende hamileyimdir diye yani testlere yatırdığım paraların haddi hesabı yoktu artık her seferinde negatif görmekten çok üzülüyordum çok ağlıyordum artık pes ettim ve yapmamaya karar verdim testler bile insanın psikolojisini bozuyor onu anladım