edaozkyyy Mercan_35 Kuşum benim kaset testlerde çıkıyor hayalet çizgi ama erken testte yaptığım zaman çıkıyor çıkmıyor gibi bir şey anlamıyorum
edaozkyyy Hulo2105 Bilmiyorum kuzum varsa da neden silik çıkıyor onuda anlamıyorum bugünde yaptım tekrardan ve yine silik çıktı bugün normalde regli olmam gerekiyordu ama olmadım https://mutluresim.com/image/nuYc4z
akkrn Aslında daha erken varsa genelik silik çıkması çok normal. Azıcık daha sabredip mens gününüzde yapın 🥲 biliyorum sabretmek zor
edaozkyyy akkrn Bugün normalde günüm canım ama olmadım ve bugünde yaptım test böyle çıktı https://mutluresim.com/image/nuYc4z
Senaatt Ben de baya silik çizgi görüyorum çok erken diye net çıkmıyor olabilir bence kan tahlili yaptırın 😍 hayırlısı olsun inşallah
Lalemmm12 edaozkyyy telefonun üstündekini azda olsa gördüm var ben kendikimi atayım inan göremezsin bile 😃 8 gunum vardı bide benim içime doğdu yaptım çok silik çıkmıştı iki uç gun sonra tekrarla 🩷
Hn1 edaozkyyy üzülmeyin belki kimyasal bi gebelik geçirdiniz bu demek oluyorki gebe kalabiliyorsunuz hayırlı vaktini bekliyordur minik afacan
edaozkyyy Hn1 Pazartesi günü doktor randevum var canım bakalım doktor ne diyecek çok üzüldüm ama bugün baya ümitliydim yani
edaozkyyy Myworlddd Ben hiç gitmedim canım pazartesiye kadar beklemeyi düşünüyordum ama sabah regl oldum