Hn1 Aynen öyle canım doğru söylüyorsun :)
Yani doktorumun söylediğine göre embriyo problemli bir embriyo olduğu için rahim duvarı onu kabul etmememiş yani eğer düşük olmadan devam etseydi doğduğunda problemli bir bebek olurmuş ama tabi Allahtan başka kimse bilemez ya bunu ben hep nasibi yokmuş dedim olacağı varmış demek ki dedim zaten daha kese falan da yoktu oluşmamıştı pıhtıydı daha 26 eylülde hamile olduğumu öğrendim 30 eylülde düşük oldu :(