Pamuk ben özele gidiyorum diğer gebeligimde öldüm öldüm dirildim bu iğne yapıldığında sabahlara kadar şekerim var zaten insülin kullanıyorum doktorum bana şekeri yukseltmez demişti 🤣🤣 biliyordum yükselttiğini ama şükürler olsun ben 29 haftada olmaya başladım kızım 36+4 te geldi 35 haftaya uyumluydu şekerden dolayı gelişim geriliği vardı