Selam kızlar serklajliyim bilenler bilir diye ortama giriş yapayim😂25+1
Dün kontrole diye Perinatolojiye geldim.Istersen her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapalım kafamız rahat olsun dedi canim doktorum🤩
Ama hastane de takip altında yapılması gerek gebelik şekerinden dolayı.Dun gece 1 doz yapıldı bu gece de 1 doz yapılacak sabah çıkacağım inşallah.
Bana dua etmeyi unutmayın 🤗