Pamuk geçmiş olsun ❤️🩹 banada önlem amaçlı 32. Hftda yaptırdı doktorum. Şeker yüksekliğim yok takipte etmedim açıkçası. Bn evde arkadaşıma yaptırdım. 2şer doz 24 saat ara ile. Bende bi bebek hareketleri aşırı azaldı yok denecek kadar azdı. Ve 2.dozun akşamı bende aşırı bir çarpıntı yaptı yatamadım kalkamadım kalbim ağzımda atıyordu resmen. Doktorumda enfeksiyona dikkat et demişti sadece baska yan etkiden bahsetmedi :)
Şifa olsun inşallah 🌺