Ben bu doktorların tavrını anlamıyorum çok korkutuyor ya da üzücü konuşuyorlar . Beta 941 ken keseyi göremedi diye dış gebe ilan etti beni kaç gün ağladım ettim 3 gün sonra keseyi gördük . Regle göre 4+3 te keseyi gördük sat 9 kasım. Hafif kahverengi lekelenme ve ara kasık ağrısı oluyor bendede şuan 4+6 yım