Mervetunc21 Poncik77 evet olabilir ama korkma görmüşsün sonuçta önemli olan o 6 7 de bebeği de tam görürüz inş bende bebişşş daha göremedim sabırsızlıkla bekliyorum
Sabishh Merhabalar kizlar, 6+4 haftaligim, ve sağ tarafımda çok agrim var hareket edince bile agriyor, normalmi? Yasayan var mı?
Merve_31 birmeleginannesi_ bende 5 haftaliğim aynen senin ki gibi bı ishal bı kabız 😂 ama karnım ve belim aşırı ağrıyor ya ne zamana kadar böyle olcak acaba
1prensesannesi__ Merve_31 benimde oyle bi ishal bi kabız oluyom bi anim bi animi tutmuyo en cokta halsizlik oluyo gece daha cok bel agrisi cekiyorum
birmeleginannesi_ Merve_31 benim şuan arada belim agriyo 5 in ilk günleri regli gibi ağrı vardı ama şuan yok arada bı gerilme hissediyorum karnımda sıkıştırıyor sanki karnımı o kadar bel arada işte bazen diyorum hamile miyim acaba belirti yok.. şu iki üç gündür sadece akşamları mide bulantısı yaşıyorum
Merve_31 1prensesannesi__ evet gece sırt ve karın ağrısından uyuyamadım ilk gebeliğim acaba normal mi diyorum
1prensesannesi__ Merve_31 benim 2. Gebeligim yine agrim var normaldir ilkinde bel agrim yoktu ama karin agrim vardi bide hastaneye gidemedim esimle gidicektik onun acil isi cikti sonra gidelim olurmu dedi bisey demedim zaman gecmesi daha iyi en azından gidince görmüş oluruz 🤭
2prensesannesiiii Efenazz ilk gebeliğimde 4+5 te kusma başladı doğuma kadar kustum bu gebeliğimde 6 haftalığım sabah bulantı oluyor geçiyor kusma yok çok şükür 🙏🏻
elifgocmn-80 Alset benim 3 kasımdı son adet tarihi 4+4 gebeyim ve geçen hafta perşembe günü keseyi gördük
ozlemozlem66 Alset benim 6 kasım son regl tarhim, yarın gideceğim inşallah görürüm sürekli midem yanıyor ve kasığım ağrıyor
Sudelina2 Efenazz sabahları mide bulantısı 🤢 ve evet kasık ağrısı oluyor ara ara batma gibi uzanınca geçiyor 🥹