Selam kızlar son adet başlangıcım 9 kasım şuan bu uygulama göre 5 haftalık oluyor, önceki akşam adetim 2 gün gelmişti test yaptım çift çizgi çıktı bugün de acil de beta baktırdım 650 civarları kimseye bişey söylemedim biraz bekleyeceğim değerler yükselsin haftaya doğum doktoruna giderim keseyim baktırırm şuan gitsem de çıkmaz belki biraz beklim dedim, çok heyecanlıyım ikinci çocuğum ama yine de aşırı heyecan var 1. De böyle olmamıştım hayırlısı olsun 😊