Mervepera Efenazz çok beter geçiyor mide bulantısı kokular yemek yemek istemiyorum midem asırı yanıyor uyukluyorum habire dokunmayın çok fenayımmm😭😭😭
Melisarsss Poncik77 merhaba canım bende 6 haftalıgım. Bendede pembe lekelenlenme oluyor dünden beri 6 aralıkta kese ve bebeği gördük dün acilde kese gene gözüktü progestan verdi banada iğne
Poncik77 Sabishh küçük bi kese görüyorum sanki dedi kan verdim tekrar gayet güzel artış dedi haftaya yine gideceğim
Nurasl1 Efenazz bulantı yok uyku hali devam kaşık arada oluyor oda kistim var sanırım o yüzden göğüsler alev gibi hasas sis agrili kaç haftalık netleşmedi sat 27 EKİM 5+6 falan yada 6+2 falan asa yukarı galiba
Nc1- Kızlar tam 5 haftalığım 4 gün önce doktora gittik beta 4300 çıktı ve keseyi gördük değer sizce normal mi
Nc1- Efenazz bazıları değerimi yüksek buldukları için ikiz gebelikten korktum açıkçası o yüzden sordum
Mervetunc21 Poncik77 evet olabilir ama korkma görmüşsün sonuçta önemli olan o 6 7 de bebeği de tam görürüz inş bende bebişşş daha göremedim sabırsızlıkla bekliyorum