Poncik77 Poncik77 Sabishh küçük bi kese gbi bişi göründü bugün ama doktor şüpheli bir şey var kan sonucuna göre hareket etcez dedi bakalım yarın anlayacağız kese mi değilmi sen hem kese hem kalp atışı duyarsın 21 inde
Nur5338 Kızlar Merhaba Ben 8+2 deyim aşırı derecede mide bulantısı yaşıyorum 57 kiloydum 50 ye düştüm sürekli yatıyorum bulanti ilacına kullanıyorum ama hicbiseyvfayda etmiyor beslenemiyorum .. Önerisi olan varmi acaba
Poncik77 Sabishh illa olacak diye bişey yok yerleşme kanaması mı değil mi onu bile bilmiyorum ki zaten lekelenmem var dedim yaaa dedi tepkili bişekilde doktor demekki olmaması gerekiyor
birmeleginannesi_ Efenazz 5. Haftanın içindeyim ilk kasik ağrısından hamile kaldığımı anladım.. sonra bı şiddetli bel ağrısı oldu şimdi kasık bel bitti ama regli ağrısı gibi karnım ağrıyor arada . Bı kabızlık gibi bı ishal gibi durumlar yaşıyorum hiç normal gitmiyo 😂
Merve_31 birmeleginannesi_ bende 5 haftaliğim aynen senin ki gibi bı ishal bı kabız 😂 ama karnım ve belim aşırı ağrıyor ya ne zamana kadar böyle olcak acaba
birmeleginannesi_ Efenazz korkuyorum bazen regli ağrısı normal mi diye doktor normal dedi ama işte insan ister istemez korkuyo yinede
Mefii34 Efenazz benim son adet tarihime göre bugün 7+3 6+2 de doktora gittim kese göründü bebek görünmedi korku var çünkü ilk gebeliğimde ikizlerimi kaybettim kalpleri durdu inşAllah yine aynı şey olmaz
Efenazz Mefii34 olmaz inşallah kötü enerjiyi yaymayalım güzel düşünelim rızkı olan gelecek ne yaparsak yapalım
Poncik77 Sabishh küçük bi kese görüyorum sanki dedi kan verdim tekrar gayet güzel artış dedi haftaya yine gideceğim
Melisarsss Bende 6 haftalıgım karın agrım ve pembe lekelenmem var gögüs hassasiyetii ve feci uykum vaarrrr