Sabishh Abk31 benimkini daha bilmiyorum kan aldılar ama daha demedi bişey 21 randevum var o zaman diycek, ama dün gittiğimde yumurtalık şişmiş patlamamış daha, erken o yüzden normal dedi, ama genede korkuyorum🥺
Abk31 Poncik77 baya iyi beta artar zaten yarına kadar da git bence belki ilaç vs verir ilk hamileliğimde de 3000 lerde görmüştüm bunda da doktor da o zaman ancak görünüyor zaten demişti ama kızlar yazıyor 2000 lerde görenler var keseyi
Sabishh Poncik77 ben betayı bilmiyorum, doktor daha söylemedi, ama keseyi goremedım 21 i 8 hafta olcam inşaAllah görürüm 🤲🏼
Poncik77 Sabishh bende keseyi göremedim bugün yine gideceğim bakalım görünecek mi rahimde kalınlaşma var dedi sadece lekelenmem var peçeteye sürünce geliyor sadece senin de var mı
Sabishh Kizlar merhabalar, 6 hafta olcam yarin InsaAllah, normalde agrilarim vardi Suan hic Birisi yok. Normal mi?
Sabishh Poncik77 bende kahverengi biraz görüyorum ara sıra, başka belirtilerim yok 6 haftalığım normalmi?
Poncik77 Sabishh bende de az bi kahverengi leke geliyor progestan verdi bide kan verdim değerim 2 katına çıktımı diye sonucu yarın öğreneceğim bakalım normal miş erken olduğu için
Poncik77 Poncik77 Sabishh küçük bi kese gbi bişi göründü bugün ama doktor şüpheli bir şey var kan sonucuna göre hareket etcez dedi bakalım yarın anlayacağız kese mi değilmi sen hem kese hem kalp atışı duyarsın 21 inde
Melisarsss Poncik77 merhaba canım bende 6 haftalıgım. Bendede pembe lekelenlenme oluyor dünden beri 6 aralıkta kese ve bebeği gördük dün acilde kese gene gözüktü progestan verdi banada iğne