Busraoz Efenazz Bulantı yok, bel ağrısı devam kasık ağrısı daha iyi.. Ama göğüs şişliği rahatsız ediyor sizin nasıl?
ZeyHus33 Efenazz migdem blaniyor ama gelmiyor goguslerde ufak ağrı bagzen olyor bide kasıkta belde ağrı olyor ama çok dyl
birmeleginannesi_ Efenazz 5. Haftanın içindeyim ilk kasik ağrısından hamile kaldığımı anladım.. sonra bı şiddetli bel ağrısı oldu şimdi kasık bel bitti ama regli ağrısı gibi karnım ağrıyor arada . Bı kabızlık gibi bı ishal gibi durumlar yaşıyorum hiç normal gitmiyo 😂
KFeyza_ Busraoz 6+4 sabah hafif midem dönüyor gibi ama şuan daha kusmadım göğüslerim baya şişti ağırıyor bel ve kasık ağrılarım baya gitti
Busraoz KFeyza_ Ben tam olarak kaç haftalık olduğunu bilmiyorum. Bugün tekrar kan vereceğim doktora yazacağım bakalım 2 gün önce 554’tü beta. Bakalım ne durumda 😍
KFeyza_ Busraoz son adet tarihinizin başlangıcı kaç haftalık olduğunu gösteriyor benim son adetin başlangıcı 20 Ekim 6+4 oluyor sizin ki nedir
ZeyHus33 Busraoz bende tam bilmiyorm ya en son 17 Kasım’da kan aldirdim 3 haftalık demişti okadar 13 ünde randevum var bakalm
sevalciftci Busraoz ozmn öyledir dört haftalık filandim benim son adete göre hesaplayinca 6+7 olcakti doktorda 6+3 olduğunu öğrendim sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Busraoz KFeyza_ Evet ikinci gebeliğim benim zaten ama ilkinde üstüne görmüştüm vs karışıktı o yüzden tam emin olamadım bunda da ama sat’a göre 4+4 şu an🥰
KFeyza_ Busraoz maşallah canım ilk çocuğun kaç yaşında benim de bir oğlum var işte daha yenice hamileyim