Öğretmenim. Mesaimde ayakta olduğumdan biraz zorlandım ama 32. Haftada çalışabilir aldım. 37’ye kadar çalışıp geçen hafta (37’ye girerken) ayrılışımı yaptım. Sonrasında izin daha çok lazım olacak. Dayanabilen,sağlığı yerinde olan çalışsın bence sonuna kadar.