battaniyemkareli Sinifcianne34 bende memurum, muhasebedekiler son geldiğim günü yazacaklarmıs tekrar rapor almayacaksın dediler. mebbis e de işlenmiş çalışabilir raporum
Sinifcianne34 battaniyemkareli benim ilk bebeğim olacak böyle yönlendirdiler beni. Size öyle dedilerse o da doğrudur. Bana raporu götürttüler yine
Ebbraarr Bsrrgl bende 30. Haftaya girdim inanın zaman nasıl geçti hiç anlamadım yavaş yavaş ağırlaşmaya ağrılar oluşmaya başladı ama kendimi pek zorlamadan hareket etmeye özen gösteriyorum şuanlık herşey yolunda gidebildiğim yere kadar gideceğim inşallah ☺️
Sinifcianne34 Belkis1 evet 37’ye girerken de daha fazla çalışamazsın rapor alman gerekiyor dediler hastanede. Doktorum verdi ben de okul müdürüme götürdüm raporu.
Hdeniz61 Ebbraarr işin ağır değilse bence çalış. Bebeğinle daha çok kalırsın 😊 benim işim masa başı olduğu için zorlanmadım rahat geçirdim . (37 hariç ) 😊
Ebbraarr Hdeniz61 maşallah ☺️ sürekli koşturma halindeydim gidebildiğim yere kadar gideyim diyorum inşallah bende rahatlıkla geçiririm son haftalarımı