Ebbraarr ben 32.de ayrılacağım hatta 28-32 arası yıllık izin kullanıp memleketime gidip doğum yapacağım . Şu an eşimle doğuda bir ilçede çalışıyoruz. Hastane için 1.5 saat yol gidiyorum. O yüzden memlekete ailemin yanına gideceğim memleket çok uzak. Kar kış bastırmadan gideyim uçakla dedim ondan izin de kullanacağım 28 de ayrılmak için. malesef doğum sonrasına kalsın çok isterdim izinlerim ama buradaki şartlar böyle yapacak bişey yok:/