Bahar_01 ucpprensesannesii27 ya inşallah erkek olur ama kız olursa bir daha yaparsanız Rus’a göre ayarlayın bence benim ilk kızım Çin’de erkekti rusda kız. Kızım oldu şimdi hamileyim Çin’de kız rusda erkek gösteriyor bakalım ne olcak
Ceviz6550 nurbebek01 iki oğlumda da erkek çıkmıştı şimdi kız çıkıyor takvimde ve doktorum da kızim olacağını söyledi kız bekliyoruz nasipse
Kayrammirza Benim 3 oğlumdada doğru çıktı tesadüf mü doğru mu çıkıyor bilmiyorum artık çevremdeki baktığım herkesin de doğru çıkıyor.
Bahar_01 Ozge_55 cnm yapamadım bana yapar mısın ben 20.02.1997 eşim 06.07.1997 gebe kaldığım gün 22 Ekim 2023
Ozge_55 _btl5860 😂😂😂 15 inde gidecem öğrenecem inş 15 haftalık oluyor o zmn kız çıkıyor bakalm kızmı 😬
_btl5860 Ozge_55 aa benimkide 15 haftalik olacak ama ben devlete gittigim icin yorumlayip yorumlamayacagini bilmiyorum😄
Ozge_55 _btl5860 yaa aynıyız desene bugün tam 14 haftalik😍 ayın 15 inde gidecem özele soracam devlete çok guvenmiorm ve dahada fazla bekleyemicem yokda catlicam 😬😂😂😂