Ozge_55 _btl5860 yaa aynıyız desene bugün tam 14 haftalik😍 ayın 15 inde gidecem özele soracam devlete çok guvenmiorm ve dahada fazla bekleyemicem yokda catlicam 😬😂😂😂
Ozge_55 _btl5860 yaa olsun gene ayni sayılırız cnm 😬 hayrlisi baklm en iyisi özel özelde doktor ayrıntılı herşeyi görüyor ama 2. çocukta cinsiyet işte daha çok merak ediliyor😂😂😂
Zeyd_Mom_22 Bahar_01 bende çin kız diyor. rus erkek😄🤦🏻♀️ kafam gitti gerçi çokta inanmıyorumda Rabbim ne veriyorsa odur☺️
_btl5860 Ozge_55 ay evet ya 1.de ne olursa olsun kafasinda oluyor insan yapamadik test birakmadim internette😄
Bahar_01 Ozge_55 cnm yapamadım bana yapar mısın ben 20.02.1997 eşim 06.07.1997 gebe kaldığım gün 22 Ekim 2023
Sambusss nurbebek01 ben hem Çin hem Rus takviminden baktım kız çıkıyordu onlarda Ama rabbim erkek nasip etti 33 haftalığız oğlum olacak inşallah 🩵
nurbebek01 Sambusss bakalım ben 31 haftalıgim cinsiyetini bilmiyorum çin Rus kan sayımı hepsinde erkek çıkıyor bakalım sürpriz bir şekilde bekliyoruz
Sambusss nurbebek01 hayırlı ve sağlıklı olsun inşallah 🥰 Cinsiyeti isteğe bağlı mı öğrenmek istemediniz acaba
nurbebek01 Sambusss hayır ilk başta erkege benziyor dediler sonra kız dediler sonra yine erkek dediler bizde artık net bişey bilmediğimiz için sürpriz olsun dedik
Sosisligunlerr nurbebek01 Benim ilk bebişe erkek demişti Oğlum oldu şimdide kız dedi Ve bir kızım olacağını öğrendim bende tuttu 🤣🥰
nurbebek01 Sosisligunlerr inşallah bende de tutar ya bir kızım var birde oğlum olursa sağlıklı bir şekilde insalllah daha ne isteyebilirim ki