nurbebek01 Tobeshh inşallah bizimkide doğru çıkar sağlıklı olsun yeter ama bir kız bir erkek ne güzel olur valla
nurbebek01 Btlyyy inşallah rabbim kalbimize göre versin benimde 1 kızım var birde erkek bebek olsa tadından yenmez valla inşallah sizinkide olur dua edelim birbirimize
Ozge_55 kan sayımıyla yapsanz doğru çıkıyor valla😂😂😂 3 kişiye yaptm 3 de doğru 1in kızı oldu 1 in kızı olcak birinin de oglu😂 banada kız cıktı baklm haftaya 15 inde öğrenecem doğrumu çıkcak bendede baklm 😂
Bahar_01 nurbebek01 kızınıza bakar mısınız Rusda kız çıkıyor mı bende Çin takvimi erkekti kız oldu Rus’ta kızdı kız oldu
Reyhan_krby88 2 oglumdada tuttu tahmini ama bunda bilemedi çin takvimine gore kiz ama 3.oglum olucak 🥰❤🙏
ucpprensesannesii27 Bahar_01 kız çıktı Rus takvimin de diğer kızlarım da doğru çıktı hayırlısı bakalım