Bacakogluigdem Egemoms1303 me kadar zaman içtin canım bende 32 haftalığa girdim 1762 gram dedi 1 hafta geriden dedi bende denemek istiyorum nesquiki 2 hafta sonra kontrole gidicem ama bana 1 hafta geriliği devlet hastanesinde söyledi bu sefer özele gitmek istiyorum onların cihazlar daha iyi olduğu için
Egemoms1303 Bacakogluigdem 2 hafta kullanmıştım canım ama kahvaltı da 2 yumurta ceviz yeşillik peynir zeytin tahin pekmez her gün 2 kase yoğurt hiç ekmek yemedim 🥰 full paket yükledim belki ondandir ama bilmiyorum yani ben şekerli gıda tükettiğim için nesquik o yüzden denemiştim sabah kahvaltıda gece yatarken içtim 😊
KuzeyinAnnesi10 Aybus-6101 ben kilo alsın diye en ziyada süt içemiyorum oyke içebiliyorum diye kullanıyordum gevregini ve tozunu da kullanıyorum kilo alımı güzel bunlar sayesinde mi yoksa sütun kendisi mi yapıyor bilmiyorum ama 32 de 2 kiloydu neredeyse canım 3 4 güne gidicem bakalım kaç olmuş
acilicigkofte Ben bilmiyordum ama sevdiğim için içiyordum. Hep önde gitti kilosu. 38 haftalık 3910 doğum yaptım. Kilolu bir bebekti. Doktor iki hafta daha dursan 4500 doğururdun dedi.
Aybus-6101 LavinsMom kaç haftalık kaç kilo benim de son günlerim 11 gün sonra doğacak geç keşfettik ama bakacağız bu perşembe kontrolde kilosuna 🙂
Semiramis Aybus-6101 sağlık ocağındaki ebe bana. Kaşar peynir ve dondurma ye bebeğe kilo yapar demişti ilk hamileliğimde ve yaz ayıydı bol bol yiyordum 3800 gram doğmuştu şimdi 4 aylığım tatlıdan kaşardan falan tiksindim bakalım bunda nasıl olucak
Anonim1m Ay süper bende sürekli gece mide yanması yaşayınca içiyordum bakalım inşallah kilo alımı olur
Zeyasln Aybus-6101 anne karnındaki bebekten ne istersiniz bilmem bildiğiniz şeker kimyasal ürünü içiyorsunuz bebek doğduktan sonra alıyor zaten kilosunu
Derya0712 Arkadaslar top seklinde olanlari mi yiyorsunuz yoksa nesquikli sut mu iciyorsunuz?Bebegimin kilosu cok az ve bir haftaya kadar alinacak yavrum.Yardimci olur musunuz?
Egemoms1303 Derya0712 toz nesquik canım 🥰 Ayriyeten onun yaninda gün içinde yumurta, ceviz, pekmez, tahin, yoğurt, yulaf ve şekerin yoksa saat biraz geç olunca meyve ye 🤲🏻 şifa olsun inşallah 🥰
Derya0712 Egemoms1303 yemem miii neler neler yiyorum hurmam,cevizim bademim pekmezim hic eksik kalmiyor ancak iki hafta once 1.990 di simdi 2.085 olmus cocuk.Yani nerdeyse hic almamis kilo.Ne yapacagimi sasirdim cok uzgunuz esimle.Butun gun agladim.Simdi esim nesquik tozu aramaya gitti.Sagolun tesekkur ederim yanitladiginiz icin 💕
Htp1997 Bende içtim iki haftada 750 gr almıştı şaşırdım baya ölçüm mü yanlıştı gerçekten o kadar aldı mı anlayamadım
Egemoms1303 Htp1997 benim 2 haftada 450 gr civarı almıştı 🤭 ama alıyormuş sağlıcakla gelsinler inşallah 🙂
Egemoms1303 Derya0712 A101 de vardı yarın bakın bi olmadı 375 gr 45 tl 🤭 ama genetik çok daha etkili bisey canım benim üzme kendini 💜 Kac haftalıksınız şuan
Derya0712 Egemoms1303 simdi geldi esim marketten bulmus paket paket almis 😂😂 hadi diyo hemen ic.cok uzuldu bugun ben aglayinca.Su anda 35 haftaligim ve bebegi’m 32 haftalikla uyumlu.Doktor bebegi Haftaya alacagim dedi o cok panikletti bizi.