Aliefezeyno hic korkma.Tansiyonun veya sekerin varsa korkma.33 haftayi devirdiginde bir sorun olusmaz Allahin izniyle.Benim yavrum 2 kilo dogdu, sisligi gidince 1.800 e dustu.Pazartesi kontrolumuz var muhtemelen 3 kiloya yaklasti.Sen icini ferah tut,psikolojini yuksek tutman lazim ki senin ruh halinden etkilenmesin bebegin.Sakin kal ve herseyin en iyisini dusun ❤️