GizeemArslaann bana diyetisyenim kakao oranı yüksek olandan ye 3-4 parça ama o gün meyve yeme demişti ben de kendimi deneyerek yedim çok şükür yükseltmedi 😇 hatta şekersiz bitter falan da almıştım ama içerisinde tatlandırıcı olduğunu sonradan öğrendim. Şekersiz olmasındansa bitter oranının yüksek olması daha önemli dedi