minik_kurabiyeee vardır bunda da bir hayır demek istiyorum, kendimiz kilo almadan bebişler büyüyor çok şükür 😇 Doğumdan sonra geçer inşallah 🤲🏻 endokrin doktorum doğumdan 1,5 ay sonra tekrar şeker yüklemesi yaparız dedi ama kadın doğum doktorum bir şey demedi daha