N3F3RT4RI Kanatsiz_1_melek planlamadık aslında, çocuk sahibi olmak icin birliktelik olmadı. Birliktelik oldu sonrasında farkettim bu güne denk geldiğini.
N3F3RT4RI Ebrar_65 @YesimAykut normal test vardı yaptım,, silik bir çizgi çıktı. @Lavinia1924 @1prensesannesi__ @sedanur4004 @Arasegeyigitefe @Busraoz @momofmychildren @Babyy_ [https://mutluresim.com/images/2023/12/03/n82EHP.jpg]
Arasegeyigitefe N3F3RT4RI canım var gibi hayırlı olsun 2.cizgiyi gördüm 1.2 güne tekrarla testi koyulastigina bakip daha bi emin olursun yada bi kan testi ver 🤲🤲 ayy kız darısı bizlere inşallah bizde pozitifi görürüz 🥰🥰🤲🤲🤲
Busraoz N3F3RT4RI Ben de gördüm canım bir kan testi ver istersen. Ben bu akşam kan verdim Beta 554 çıktı. Benim de böyle silikti çizgiler
momofmychildren N3F3RT4RI ayy silik çizgi var gibi muhtemelen çok çok yeni bir iki gün sabredin bence ya da direk kan verin
N3F3RT4RI Arasegeyigitefe teşekkürler, son gebelik testimdi alabilirsem alırım yarın. Negatif çıkar diye düşünüyordum, şuan şaşkınım. Allah gönlünüze göre versin inşallah pozitifi görürsünüz.
Dilncan N3F3RT4RI bende sizin gibiyim adet olacakmış gibi ağrım var ama gelen giden yok mise bulantısı çok yaşıyorum ve çok sık idrara çıkıyorum sizin adetiniz kaç gün gecikti
Mavilisa N3F3RT4RI büyük ihtimalle çatlama gununde birliktelik olmuş sizin, gebelik icin en önemli gün 😊 teste göre pozitif gibi, hayırlı olsun ☺️🌸
nursenakaynak01 Benim da adet tarihim 1 Aralık 3 gün geçiyor olmadım leke falan da gelmedi testim yok evde bu ay çok iş yaptim temizlik vs tutmaz bu ay filan diyordum ama adette olmadım arada midem bulaniyor göğüs hassasiyeti var psikolojimi hamile miyim bilmiyorum
N3F3RT4RI nursenakaynak01 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. Biz planlar yapıyoruz ama onlar ne zaman geleceklerini biliyor. :)
1prensesannesi__ N3F3RT4RI evet bak hala cizgi var bu testler yuksek degerlerde olsa silik gösterebiliyo bi kan ver canim
N3F3RT4RI Dilncan ayın 3ü idi. Bendeki adet olacakmış hissi tamamıyla geçti bugün, belirtim yok şu an. Ancak 1 hafta önce falandı sanırım sol kasığımda 2 3 dk süren bir sancı olmuştu. Sizin Bat ne zaman?
N3F3RT4RI Ebrar_65 bir tane daha gebelik testi yapıp kan testi yaptıracağım ama çıkıp alamadım bugün, yarın almaya çalışacağım.