N3F3RT4RI Dilncan ayın 3ü idi. Bendeki adet olacakmış hissi tamamıyla geçti bugün, belirtim yok şu an. Ancak 1 hafta önce falandı sanırım sol kasığımda 2 3 dk süren bir sancı olmuştu. Sizin Bat ne zaman?
Dilncan N3F3RT4RI benimde bat 3 tü hala adet olmadım benimde senin gibi kaşık ağrım vardı geçtiğimiz günlerde bazen tek taraflı basende çift taraflı vuran bir kaşık ağrısıydı şuan sadece sol kapağımda atma var oda anlık olup geçiyor
N3F3RT4RI Ebrarabla_06 bir tane daha gebelik testi yapıp kan testi yaptıracağım ama çıkıp alamadım bugün, yarın almaya çalışacağım.
N3F3RT4RI @Ebrarabla_06 @YesimAykut @Lavinia1924 @1prensesannesi__ @sedanur4004 @Arasegeyigitefe @Busraoz @momofmychildren @Babyy_ @Dilncan @Aysll33 üstteki ilk testim, alttaki ikinci test.
N3F3RT4RI Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum, umarım tüm anneler bebeklerini sağlıkla kucaklarına alır, bebek düşünenler de hayırlısıyla çift çizgiyi görür.