2prensesannesiiii MomsE maşallah 🧿 ama ben şuan sat a göre 7+2 olmam gerekiyor işte ama henüz kesem görünmedi beta 2 katı artıyor ama 🙏🏻
2prensesannesiiii S12e28h46 inşallah 2 dr umutlandırdı inşallah yarın kesemi görürüz sağlıklı bi gebeliktir🙏🏻🥺
Betull0 Benim ilk gebeliğimde geç döllenme olmuştu adetim 10 gün geçmesine rağmen çıkmamıştı kan testinde sonrasında net hatirlamasam da bi 20 gün sürmüştür netlesmesi 2prensesannesiiii
birmucize1 2prensesannesiiii adanaya gitme firsatin varsa yuregir altin kozada haluk balli var adanay gelince cuma yada pazartesi bende gidicem aile doktorumuz givi cokta iyi bir doktor muhakkak ona gozukmeni isterim
2prensesannesiiii birmucize1 kuzum pazartesi günü devlete gideceğim kese görünürse eğer başka dra gideceğim kürtajı iptal edip aklımda bulunsun bu dr🙏🏻 Teşekkür ederim 🙏🏻
Meli-sa 2prensesannesiiii reflimin 6.günü gördüm kan verdim 83 le öğrendim keseyide 6+5 te gördüm beneği ve kalp atışınıda 10+1 de gördüm ❤️
2prensesannesiiii Meli-sa maşallah🧿 saatler yaklaştıkça kalbim sıkışıyor sabah hastanede olacağım güzel şeyler duymak istiyorum 😵💫
Bsraakgll0 Meli-sa bana 7. Haftada görmezsek sağlıksız gebelik diyeceğiz dedi doktor beni çok rahatşattınız şuan