2prensesannesiiii Meli-sa son postlarıma bakar mısınız🥺😢 3 doktor normal gebelik bu dedi kürtaj iptali için kadın doğuma gittim ordaki dr ısrarla mol gebelik diyor
Bsraakgll0 Ceviz6550 benimde kesem saplıklı ama kalp atışı duyamadık 6+3 aslında şuan ama doktor ortalama 5 buçuk haftalık olduğunu söyledi cıma günü kalp atışlarını duymazsak sağlıksız gebelik diyeceğiz diyor
Ceviz6550 Bsraakgll0 bende de doktorum 9 haftalık olana kadar bekledi alttan bakicakti hatta yine goremeseydik alltan da olmasaydı ona göre kürtaj olucaktim devlete mi gidiyorsunuz
Bsraakgll0 Meli-sa bana 7. Haftada görmezsek sağlıksız gebelik diyeceğiz dedi doktor beni çok rahatşattınız şuan
Bsraakgll0 Ceviz6550 hayır özele zaten karından ultrasonda henüz görememiştik vajinal bakmıştı bugün karından gördük ama kalp atışını duymazsak sıkıntı diyor nırmal tarihimle 7 hafta olacak daha ama geç döllenme de dedi anlamadım