birmucize1 inşallah balım ya artışlarım güzel ama kendisi özelde verdiğim değerle devlette verdiğim değeri kıyaslıyor devlette verdiğim test sağlıklı 2 kat artıyor ama özelde verdiklerim hatalı sonra vajinal baktı kar yağdı manzarası görüyorum mol gebelik bu dedi başka drla mol gebelikte 2 kat artış olmaz aşırı bi artış beklenir dedi neye göre mol dedi diyorlar şaştılar biz bi sıkıntı görmedik bu değerlerle henüz kese görünmez dedi drun gördükleri kan pıhtıcıkları da olabilir damar genişlemeside olabilir dedi yarın saat 9 da hastanede olacağım inşallah güzel bişeyler söyler dr 🙏🏻🥺