Derya5546 ben regl gecikmemin 10. Günü 100.2 değerle öğrendim 23 kasımda bi dr mol gebelik dedi 2 dr da şuan bi sıkıntı göremiyorum dedi 30 kasım en son betam 1597 ydi pazartesi gününe 6388 olması lazım son adet tarihim 13 ekim devlette verdiğim beta 2 katı artıyor anlamadım ne yaşıyorum