Baturalpinannesi Mmnj karar veremedim ki ama spinal olucam sanırım ya genel olmaktan korkuyorum bebeğimi gördükten sonra da uyutmalarini isterim hissedersem falan
Baturalpinannesi Mmnj hareketleri azaldı yeri daraldı artık tabiki ama ben agirlastim artık zorlanıyorum ve tuvaletten çıkamıyorum geceleri hiç uykumu alamıyorum gündüz de bir oğlum daha var o uyutmuyor ☺️ ama canları sağolsun onların sen nasılsın nasıl gidiyor
Mmnj Baturalpinannesi maşallah benm ki ya sol tarafımı delip cıkcak 🥰 gece uykusu yok 3 saat uyrsam o oğlum var 4 . 5 yaşında uyuyamıyorm gündüz oğlum uyumadı sürece veya yanıma koltuga alıp tablet verym iki sızarsam öyle oda son iki gün inşallah saglıkla gelsin bebislerimiz
Baturalpinannesi Mmnj aynı şekilde benim oğlum da 3.5 yaşında gündüz uykuyu bıraktı eline tablet telefon falan da alsa gözlerimi kapalı gördüğü an anne uyan anne uyaaann diye bağırıyo ☺️ son 2 3 gün biraz uzun uyusak bariiii ☺️
Mmnj Baturalpinannesi evet ya demi 1 gün deliksiz uyusak bize 1 hafta yeter gibi 🤣 bazı şeyleri mız çok benziyor bizim ya günümüz çocuklarımız iki tane daha ne özelliklrimiz var ki 🤣😍
zumraninannesii Baturalpinannesi canım bnde spinal oldum çok şükür his bsy hisetmedim el hareketlerini hissediyorsun ama acı yok ben tekrar olucam ve yine Allah’ın izniyle spinal istiyorum
Baturalpinannesi zumraninannesii o el hareketleri çok rahatsız edici mi ya çok mu hissediyosun ondan korkuyorum zaten
zumraninannesii Baturalpinannesi yok ben rahatsız olmadım sadece bı an önce kızıma kavuşmak istedim o kadar
Baturalpinannesi Pinaargunes işte gün yaklaştıkça düşün bunu bide bugün pazartesi ve perşembe günü yapicam 😔
Pinaargunes Baturalpinannesi yaa benim daha 7+2 ama zor gerçekten rabbim saglicakla kucağını almayı nasip etsin bize tecrubelerinden bahsedersin inşallah sag saglim girip cıkarsın😢😍
Baturalpinannesi Pinaargunes çok teşekkür ederim inşallah hepimiz sağlıkla sıhhatli alalım kucaklarmiza Allah hepimizin yardımcısı olsun