Baturalpinannesi canım Ben spinal oldum 2 hafta önce öyle rahat öyle güzel geçti ki doğumum.. belden vurulan iğne asla acitmiyor hissetmedim bile bitti mi dedim doktora uyusmaya başlamışım bile o uyuşma sıcaklık ile birlikte geliyor ayaklara zaten anlıyorsun ben uyustum demeden bı baktım doktorum zaten başlamış bile 5 dakika içinde bebeğimin sesini duydum o ağladı ben daha çok ağladım çok güzeldi o anları yaşamak . Odama geldiğimde yattım serumlar iğneler ile uyuşma bittikten sonra da asla ağrı yaşamadım hemen ayağa kalktım direk karşıya baktım yere bakmadım tansiyon düşmesi yaşamamak için eşim bol bol yürüttü ne kadar yurursen o kadar hızlı ağrın geçer iyi olursun. Yine olsa yine spinal olurum çok rahattı. Benim çok çok güzel geçti doğumum ameliyathanedeki çalışanlar ile sohbet ettik güzel güzel her şey çok iyiydi .