Baturalpinannesi spinalde belden iğne yapılırken hiç acımıyor, en azından benim acımadı. Damar yolu açarken bile daha fazla hissediliyor ve acıyor bence. Sondayı anestezi uygulandıktan sonra taktılar. Evet his var bebeği çıkarırlarken fazla hissediliyor ama 0 acı. Mideniz bulanabilir herkeste olmuyor ama zaten söylüyorlar başınızda anestezi doktoru ve hemşire bulunuyor zaten. Benim midem bulanıp kusmuştum ama daha doğum başlamamıştı stresten herhalde bilmiyorum. Hemen sakinleştirici vurmuşlardı. Söylüyolar zaten miden bulanırsa söyle diye