Kizlar Perşembe günü doğumum var Allah’ın izniyle ikinci doğumum ilki genel anestezi oldum ama bu sefer sanki genel olmaktan korkuyorum spinal istiyorum ama spinalden de korkuyorum ya tutmazsa ya çok hissedersem dokunuşları falan çok korkuyorum acaba yine mi genel.olsam diye aklmdan gecmiyo değil lütfen bana yardımcı olabilir misiniz spinal olsam süreç nasıl işliyo neler oluyo sonrasini düşünmüyorum şuan çünkü biliyorum ama ameliyathane süreci nasıl geçiyor