matmazellayy ben 7. Haftadan beri kullanıyorum yoksa gerçekten kötü olacağım bazen kullandığım halde kusuyorum tabi çok çok az sağlık ocağındaki doktoruma yazdırmıştım ilk aldığım bitince zaten b vitamini olduğu için bi zararı da yok gece uyumadan önce 2 tane, sabah uyandığımda 1 tane, öğleden sonra 1 tane içiyorum çok rahatım yani doktorum bu şekilde önermişti ama reçetesiz fiyatı pahalı biraz maalesef 250 falandı sanırım doktoruma yazdırınca iki kutu 50-60 TL falan ödemiştim sanırım