matmazellayy prilam 2×2 den 4 kutu yazılabiliyor maksimum. Çünkü bitmeye yakın insanı tedirgin ettiği için 4 kutu çok iyi oluyor. Sağlık ocağı yazarsa hamilelikte bulantı diye işaretlemesi lazım SGK öyle karşılıyor. Gece yatmadan 2 tane içmeniz lazım ilacın şartı o. 24 saatte max 4 tane alabiliyorsunuz. Doktor ya da eczane anlatır nasıl alınıyor. A grubu ilaç olduğu için bebeğe zararı yok. İçiniz rahat olsun. İnşallah 2. Trimester da geçer 🫠 2 kez kullanmış biri olarak Allah prilam ı bulandan razı olsun 😁