matmazellayy IKRAM_01 ay sağol canım benim bana fikir vermen yeterli düşünceni yesinler Allah razı olsun kuzum 💋❤️❤️ reçeteli fiyatı kaç tl canım
IKRAM_01 matmazellayy Senden de Allah razı olsun canım ❤️🤲🏻 ne demek duan yeter. 200 ken 20 tl idi reçeteli fiyatı şimdi bilmiyorum canım inanki. Biran önce geçmesi dileğiyle 🌹
matmazellayy merylii_ Ne bileyim kadındoğum uzmanına yazdırın ben bilmiyorum o ilacı şimdi kafama göre vermeyeyim dedi
merylii_ matmazellayy saçmalamış evinin yakınında eczane varsa emanet al yazdırınca verirsin kağıdı ben öyle yapıyorum aile hekimin yazar kuzum
umrumdadegil matmazellayy evet uyumadan önce de içebilirsin rahatlatır inşallah biraz pahalı bir ilaç en son 300 TL falandı sağlık ocağına da yazdırabilirsin istersen
matmazellayy umrumdadegil öyle yapıcam canım bugün serum etki etti çok şükür şuan reçetesiz sorduk 300 dediler pazartesiye bişey kalmadı yazdırırım
umrumdadegil matmazellayy Allah yardımcın olsun inşallah 2. Trimester sana iyi gelir bulantıların geçer 💜
matmazellayy umrumdadegil sağol kuzum Allah razı olsun inşaAllah 2. Trimester da geçiyor diyorlar benimde öyle olur umarım 14. Haftadan sonra geçiliyor galiba dimi
umrumdadegil matmazellayy yani genelde geçiyormuş benimki uzun sürdü biraz daha herkesin farklı oluyor bir anda kesilebilir de bazılarınında hamilelik sonuna kadar sürüyor inşallah seninki geçicidir
Kardelennn21 matmazellayy sanmam bi sakınca olacağını 7 haftadan beri kullanıyorum bazen 2 tane birden içiyorum yani doktorum içebilirsin demişti
prensesannesi_2227 matmazellayy ne soeun olcak cnm ben doğuma kdr kullanmıstım kızımda smdi yıne kullanıyorum 2.cıye
papatya25_ matmazellayy beni o ilaç ayakta tuttu bir gün içmedim hastanelik oldum kusmaktan 😣 Kullanın bence
matmazellayy papatya25_ bende hep dayandım bugün hastanelik oldum artık kullanayım dedim mahvoldum yoksa
matmazellayy umrumdadegil inşaAllah kuzum çok teşekkür ederim rabbim bebişlerimizi sağ Salim kucağımıza almamızı nasip etsin